December 23rd forever

Tjena alla julefirande! Dagen före julafton! :D
Idag var jag och brorsan och klippte oss i infra city, sen åkte jag till centrum för att möta Michelle och Mia. Vi kollade runt lite, sen åkte jag för att kolla på onoff om brorsans julklapp fanns där, men fanns den där? Näe, såklart inte. Jag fattar iiinte vart alla har tagit vägen!? Det finns INGENSTANS! -.- Så jag fixar en annan istället ;)
Senare på kvällen följde jag med pappa och hämtade hyrbilen. Sen åkte vi och handlade det sista till imorn, och jag hämtade min laddare som jag glömde hos Alex ;) Haha, på Ica var en stor burk billigare än den lilla x) Hon mår bättre nu, som tur är :)
Nu ska jag bara fixa det sista på alla klappar, sen i säng!
GOOOOD JUUUL alla!!!!
2010-12-23 @ 23:55:29 Blyerts Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback