Semain 48


TJENA! ÄNTLIGEN kan jag uppdatera! :D Denna vecka har varit så otroligt stressig att jag knappt ens har slagit upp datorn! Tonvis med läxor och inlämninguppgifter från min kära skola... -.- Hursomhelst har jag tagit lite bilder i veckan som gått, och i söndags var det julmarknad och adventsfika som gällde! :) Hjälpte Carro och Sofia med ponnyridningen, för att sen åka hem och sen kom gästerna! :) Släkt och vänner kom och det var såklart jättetrevligt och mysigt :) Man börjar verlkigen känna julstämningen, och två chokladbitar varje dag får jag från mina fiiiina kalendrar! :D  För övrigt har det inte hänt mycket... Jag har pluggat stenhårt, nästan från när jag kommer hem från skolan tills jag går och lägger mig, har varit jättejobbigt :/ dessutom var det något fel med min mobil, så jag kunde inte skicka eller ta emot några mess, och ingen kunde ringa till mig, och jag kunde inte ringa till någon... Asjobbigt. Så jag tog ut simkortet och provade igen, och då kom bomben med alla sms som jag hade fått de senaste dagarna, och alla tror säkert att jag har dissat dom eller nått... :P Näe, men det är saker jag måste reda upp ;P Jahopp, imorn ska jag först på öppet hus med Mary och Janni på ett gymnasium, och sen på kvällen blir det bio: Harry potter! :) Och sen sover vi alla tre hos janni! :D Ska bli jätteroligt :D
Ja... Det var nog allt för nu...
Förälskelselåt just nu: "Thnks fr th mmrs" - Fall Out Boy     BÄÄSTA!! :D
2010-12-03 @ 22:05:10 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback