When it comes to pictures - i´m a terrorist

Shoo! Äntligen tbx efter en lååång och hemsk vecka! Har tagit sååå många bilder! Inget speciellt har hänt... jag kommer få minst 1 fel på matteprovet -.-  :'( *suck* Hur som helst har jag varit på fotografering idag! :D På min första vecka på PRAO lovade min praoledare att jag skulle få vara med på hennes nästa fotografering. Vilken var idag! Ungefär vid sickla, så en liten resa blev det ändå (och jag lyckades gå vilse...) Det blev jättesnygga bilder med fräscha, ljusa färger med vårkänsla, modern touch och så lite retro ;) På måndag blir det lucis x3 :)
lyssnar på just nu: "Holiday" - Green Day (klassiger ;P)
2010-12-10 @ 22:32:56 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: daniela

fint :D

2010-12-13 @ 12:09:48
URL: http://capturetheworld.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback