Any Ideas?

Morsning! Idag var första dagen som prao hos Tone! :) Allt gick jättebra, och hon är jättechysst. Men jag lyckades försova mig för typ första gången på flera år! :O När jag vaknade skulle jag ha gått hemifrån för 20 min sen... -.- Slängde på mig närmaste klädesplagg, sminkade mig nästan utan att titta, rafsade åt mig mobilen, på med ytterkläderna, och full fart till busshållplatsen! Hann precis, men hade inte duchat, borstat håret eller ätit frukost ens! :/ typiskt just denna dag!
Hur som helst fick jagsluta vid 4-tiden, vilket betydde att var tvungen att åka direkt till kören. Var så trött att jag somnade på tåget (ett antal gånger) och frööös gjorde jag, eftersom jag såklart inte tänkt på att ta på mig någon tjocktröja på morgonen. Men jag åkte till kören ändå, kämpe som jag var, bara för att hitta en lapp på dörren att körledaren är sjuk, och ta nästa buss från centrum. Så... nu har jag kollat lite tv, och kan va uppe sent, tack vare sovmorgon imornbitti! :D Vi ska kolla rekvisita i stan imorn, och (som tur var för mig) öppnar inte affärerna förrens 10 imorn! :D Så jag kan gå 8.20! Rekord!
Ja... för övrigt har jag segat ganska mycket i helgen, men mormor och morfar kom över på middag i söndags, så rummet är städat i alla fall ;)
2010-11-15 @ 22:18:14 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback