Magnetic

Imorn är det Gymnasiemässan! Vet inte om jag ska vara glad eller stressad... Håller på att skriva upp frågor och så, så jag inte missar något. Hoppas att man får mycket gratissaker ;P
Hursomhelst, min kära lillebror har köpt magnetkulor (eller vad man ska kalla det) Vilket är såååååååååå smart! :D Man kan sätta ihop dom till ringar, armband, halsband och massa annat! (Och man behöver inte oroa sig för att inte få av sig ringen ;P) Man kan oxå göra alla möjliga former och figurer med dom, och man kan sitta i timmar och leka (vilket Carro och Sofia bevisade idag) Hade en ring av magnetkulor idag, och ärligt talat kunde jag inte sluta pilla med dem! :P Det är lite skoj när handen fastnar i typ allt man tar i (handtag, skåpnycklarna m.m.) haha x)
Men nu måste jag strax gå och lägga mig... Franskan är inställd imorn! :D:D:D För D och C-laget är på gymnasiemässan på morgonen, alltså skulle det finnas 3 st elever på lektionen... Därför fick vi håltimme, och jag kan gå en timme senare hemifrån! :D (haha, spanska/tyska!) x)
Bye!
2010-11-25 @ 21:59:14 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: Mia

Fan vad coola bilder! det bästa jag sett på länge! :O<3

2010-12-17 @ 22:08:56
Postat av: lucke

Mina mgneter! Jag undrade var dom tog vägen! -.-

2011-01-04 @ 14:42:44
Postat av: malin

wow... eh tack? :P

2011-01-04 @ 20:02:33
URL: http://lamonde.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback