Novembre, le vingt-troisième

Ja, KALLT är det! Och mörkt heeela tiden! GÅR inte att tå några bilder... :/ Så, jag får väl ta det jag har... min ritbok! Har gjort några bilder genom de senaste veckorna... Jag är mest missnöjd med den i mitten, men jag ritade den på flygplatsen, så jag var inte så fokuserad x) Den översta är dock min favorit bland dessa...
Nu har skolan börjat igen i alla fall, och läxor i massor får man redan! Engelskaboken, matten och skenskan ligger i en olycksbådande hög här brevid... På fredag är det gymnasiemässan som gäller! :) så vi går bara halvdag då, men jag måste komma ihåg att skriva ner vilka jag ska besöka bara, och sen gå på typ alla öppet hus jag kan.
Eh... jag har verkligen INGET att skriva om... Imorn är det chilldag, med musik och biiild! :D (typ den enda som gillar bild?) haha
Gros Bisous!
2010-11-23 @ 20:06:33 Blyerts Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback