Until Now

Tjena!
I lördags, när jag skulle hem från Vickan var det en liten tjej som spydde på bussen (asäckliiigt :( ) Och jag som har fobi slängde mig av vid första bästa busshållplats, kosta vad det kosta ville! Så där var jag, mitt i bollstanäs och bussen om 20 min... Men vad gör man då? Jo då tar man fram kameran! :D Fotade nere vid vattnet, och lite brevid, och blev jättenöjd med resultatet! :) Ja, sen på kvällen kom Miche, Mia o Dani och tjejkväll blev det! :) Vi drack cider, åt chips, bullar o äpplen! :) Sen sov Mia och Dani över (galet värre) Askul! :D
I söndags, när Mia och Dani hade dragit åkte jag till mormor och morfar på middag :) Grillad lax och äppelkaka, och så mätt och belåten som jag alltid blir. Asgott! :) Sen på kvällen kom mina goda vänner Mary och Janni och sov över! :) Umgås, och spela musik, o lite annat! :)
I dag var jag på PRAO för första gången den här terminen! :D Hos en inredare lokaliserad på södermalm ;) Har packat upp och sorterat rekvisita, följt med på möte och skruvat ihop ett bord :) Imorn kommer familjen hem! :)
Bye for now!
2010-11-08 @ 22:35:41 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: Faster K

Hej, åh vad fina frostiga bilder :D

Här skiner sola fortfarande och just nu +18º

i skuggan kl 16.30.

Vi saknar DIG!!

2010-11-09 @ 17:32:36
Postat av: malin

saknar er oxå!!! :/ <3

2010-11-12 @ 20:48:58
URL: http://lamonde.blogg.se/
Postat av: malin

saknar er oxå!!! :/ <3

2010-11-12 @ 23:53:48
URL: http://lamonde.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback