Je suppose que l'hiver

iHola! Igår var jag sista dagen på prao.... Det kändes såååå sorgligt att gå hem :/ Som avskedspresent fick jag en bok om smycken, som min praoledare har skrivit :) (hon hade inte kvar något exemplar på svenska, så den er po danske xD haha) Hursomhelst, idag har jag baaaara latat mig och suttit framför datorn. Men eftersom att jag har slitit hela veckan har jag kanske förtjänat det? (A) :P och när datorn har laddat (eller lagt av) har jag haft så tråkigt att jag började kluddra på ett papper, och ritade av närmaste bild, inte sådär överambitiöst dåra, menmen... ;)
Lyssnar på just nu:  "Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi" av Yann Tiersen kan typ hälften, måååste lära mig! :D Den är üüüüüüüber!
*Je suppose que l'hiver=jag anar vintern*
2010-11-20 @ 22:19:47 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback