Vendredi

Japp, bilderna från i fredags! Först flyget från lissabon 06:45 (alldeles, alldeles för tidigt -.-) Fick gå upp 4 (+.+) Den natten fick jag 3 timmars sömn (yey...) Sen flyget till Frankfurt (europas största flygplats) Jag fick gå minst en kilomener, och jag skojar inte. Jag hade ingen känsel i armarna när jag kom till gaten, tack vare min inte så lätta ryggsäck. Det kryllade av lufthansa-plan, som ni ser, men sen tog vi ett sas-plan hem. Lite surt, eftersom ingen mat serverades, och det enda jag ätit sedan 4 på morgonen var 2 st 5cm långa frallor. HUrsomhelst, morfar och mormor mötte mig på arlanda, och följde mig hem. Jag tog en billys-pizza i mikron, och packade över några sovsaker i en annan väska, och sen drog jag till vickan, och halloweenfest! Jag skulle föreställa en sinnessjuk konstnär (i brist på kläder och tid), och det kändes inte direkt som att jag passade in på bussen på väg dit... x) Jättehärlig kväll med tjejerna, ofc ;)
2010-11-08 @ 21:53:06 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback