Am i supposed to write here?

Hej. Det har inte varit mycket att fota eller skriva om på sistone... Vaknade i morse av att halsen svider och är hur svullen som helst... :/ Gick till skolan i alla fall, men mår bara sämre nu, så imorn blir jag nog hemma. Är "klar" (eller inte) med bilden på Alice... I alla fall ansiktet, trodde jag, men nu när jag lägger upp den ser jag massor som måste förbättras. Hur som helst kommer jag att missa franskaprovresultatet i morgon, och inlämningsuppgift i hemkunskapen. Ja, jag får väl hitta på något att fördriva tiden med i morgon... Bara 20 dagar kvar till Portugal... Lyssnar på just nu: Dear Mr President - P!nk
So Long
2010-10-07 @ 22:34:40 Blyerts Permalink


COMMENTS
Postat av: Farmor Kicki

Jag förstår inte hur man kan rita sååå bra!

Tjejen är på pricken lik bilden du ritat av, och även lite sötare :-)DU ÄGER MALIN!!!

Kram

2010-10-08 @ 17:38:22
Postat av: Kicki

Farmor eller faster hi hi, tolkningsfråga :-)

Men här passar faster mkt bättre ;-)

Puss

2010-10-08 @ 17:40:17

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback