Från arlanda till nu

Ok, jag har inte fixat internet på min fina dator förrens nu, så nu blir det bildbomb från de tre senaste dagarna :P I Torsdags:
Lite bilder från Arlanda bara ;)
I Går:
På förmiddagen ÖSTE regnet ner. Och då menar jag så mycket som det aldrig gör i Sverige. Det var flera centimeter vatten på marken. Dessutom började det åska oxå (Mysigt, när man har fobi... :/) Det blixtrade och small, och jag tror att det slog ner på andra sidan gatan, för att jag såg blixten i vitögat, elen på undervåningen slogs ut, och marken skakade i flera sekunder efteråt.
Men det konstiga var att när vi kom hem senare, vid kanske 2- tiden, så slutade det regna, och solen sken heeela eftermiddagen! :D Jag satte mig på balkongen med en smoothie och eclipse, och solade. (jag somnade t.o.m ett tag, haha) Sen på kvällen kollade vi på deras nya 3D-tv, Monsters vs Aliens. Ashäftigt!
I Dag:
Det har varit (är fortfarande) helt uruselt väder, hela dan. Det blåser, och hela stan är ett levande vattenfall. Så vi bestämde oss för att åka och shoppa! :) Efter att ha åkt en "liten" omväg kom vi till sist fram till vårt mål; Dolce Vita Hypermarcado! :) Det största shoppingcentret jag någonsin varit i! På bilden här nedanför ser ni som en stor park, och allting runtomkring är bara affärer! Varje vägg som man ser, (typ varje sida av den fyrkantiga parken) motsvarar typ ett kista! SÅ stort var det! :O Jag köpte 2 par jeans och en skön, stickad tröja (bilder kommer inom några dagar ;) )
Ja, det var typ allt hittills! :)
Adeus!
2010-10-30 @ 20:47:44 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: sofia

Kul :)



sv; Tack :)

2010-10-30 @ 21:18:33
URL: http://ssooffiiiaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

åh, vad kul!! Avundsjuk chey here!!!

2010-10-30 @ 23:43:53
URL: http://aalgelin.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback