Everyday

Vardag. Vad kan man mer säga? Nu när skolan har börjat gör man inte så mycket roliga saker, tar inte så mycket bilder (mest pga dååligt väder) Det enda som är nytt är väll skisserna jag gör på rasterna... så det är vad som kommer upp. Igårkväll glömde jag att ställa min väckarklocka, och vaknade 1 timma för sent! Fick panik, och fick endast 25 min på mig. Blev sen försenad hemifrån med 10 min, och fick halvspringa till station... Missade nästan bussen -.- Dagen gick väl vanligt till, stannade kvar lite längre på sista lektion, och gick till bussen i tid (trodde jag, klockan går efter kom jag på sen!! D:) Såg bussen komma när jag var halvvägs dit och sprang som en galning. Ändå missade jag den (vissa 2 sa INTE till busschauffören, fast de såg mig springa!) Och blev garvad åt när jag kom dit -.- ~tio underbara minuter i ösregn~ Bussen var försenad, och jag missade bussen hem från station (med 2 f***ing sekunder) fick gå hem, blöt och förbannad...
Med andra ord, ingen bra dag. Jag har kommit på att otursdagen fungerar tvärtom för mig; Jag har otur alla dagar förutom fredag den 13e...
2010-09-01 @ 17:33:13 Blyerts Permalink


COMMENTS
Postat av: Mia

Haha stackare :D<3<3

2010-09-01 @ 20:16:16

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback