Last piece of summer?

Hej, Dålig uppdatering, jag vet... Men min mobil vägrar visa bilderna igen! Den vägrar att visa någon bild efter festen... -.- Men när jag laddar in bilderna finns dom på minneskortet, Skumt. Nu lägger jag in dem i alla fall. Idag var vi på riksdagen (sista bilden), gjorde ett slags riksdagsspel med klassen. Efteråt satte sig jag o Ida på en bänk och åt matsäck (eftersom vi var de enda som tagit med oss XD) Och diskuterade politik heela vägen hem x) Och nu ska det ses på idool! Franskan i morgon bitti är inställd, så jag har soovmorgon=vara uppe sent :D
Dessutom har jag beställt biljett till Portugal i tisdags! :D läängtar så!
Adeus, amigos!
2010-09-30 @ 20:04:23 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback