Masquerade

HEJ! Lesen för den sena uppdateringen, men bilderna bara försvann! Kom ej tillbaka förrens nu... -.- Detta är i alla fall ett (något försenat) inlägg från Pernillas fest. *SÅ KUL!* Det var maskerad, och alla var jättefina! Jag var emo, hehe x) Vi var ett lite udda gäng tror jag ;) De översta bilderna är på den jättefina blingbling- spargrisen hon fick av mig, Olivia och Sofia ^^ (Nagellacket var del av kostymen) Vi: dansade, gick på promenad, åt tacos + chokladpudding + frukt + snacks, vi spelade kort + 'med vilda gester', hade kuddkrig och snurrade flaskan (därav bilden) Askul, hela kvällen ut!!! :D Tack allihopa, tjejer! :D Igår gjorde jag inte så mycket när jag kom hem, men en spegel åt mig blev köpt av familjen på ikea. Idag har jag mest slöat, vart inne på min kära dator och gjort läxor. Imorn är det bara halvdag i skolan, och inställd kör, så det blir pluggpluggplugg till SO-provet i politik... Kommer misslyckas SÅ mycket... :/
Auf Wiedersehen!
2010-09-26 @ 18:43:47 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: dani

fina naglar :) + jag har svarat på rollet :D finally!

2010-09-27 @ 08:02:26
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: Farmor K

Yes! Jätte fina naglar OCH tagna bilder! Du är ett geni!!! Det kommer gå jätte bra på provet. Hälsa ALLA, kraaaaaaaaam!

2010-09-27 @ 08:42:45

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback