A strange day indeed

Var det någon annan än jag som tyckte att igår var konstig? Detta hände:
*Magsjuke-epidemi: Typ alla lärarna i lag A har blivit magsjuka, så vi hade nästan bara vikarier hela dagen
*Jag blir sjuk: Inte magsjuk men troligen inflammation på balans-sinnet eller influensa. Mådde skit :/
*Jordbävning: Stackars Japan skakas av ännu en jordbävning. När det är som värst.
*Storm på upplands-kusten: Jätteblåsigt i typ hela landet och alla tåg är inställda/försenade. Kan knappt ens gå ut
*Ekonomikris i Portugal: Kanske inte så überviktigt, men eftersom jag har släktingar där så...
Ja, det var typ allt. Och det konstiga är att redan när jag vaknade på morgonen kändes det jättekonstigt... :/ Sen gick jag ju hem från skolan för att jag hade stark huvudvärk, kände mig halvt illamående, var så otroligt svag, hade ont i magen och frös hela tiden. Hinner bara åka två hållplatser med bussen innan jag måste gå av för att jag känner mig svimfärdig. Kände mig svimfärdig senare på dagen också, och jag har ännu inte fått tillbaka min aptit. Det känns jättekonstigt att inte vara hungrig x) Jag brukar alltid vara sugen på något, och nu har jag ätit-sammanlagt på ett dygn- lika mycket som jag brukar äta till lunch. Ett tag kunde jag inte ens gå upp ur sängen, och till råga på allt missade jag engelska nationella. -.- ~JAG OCH MIN TUR~
Hur som helst - jag mår bättre nu, och kan nu stå på benen (yaay!) BYE
2011-04-08 @ 16:22:55 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback