Härligt!

Ja, ett ord som beskriver dagen: HÄRLIGT! Den absolut somrigaste dagen hittills! :D Började dagen med frukost på balkongen, så skönt! Varmt & soligt hela dagen. Vid halv 6 drog jag till friskis och hade ett (minst sagt) tufft träningspass med styrkemänniskan Olivia! Jag cyklade dit, körde hårt i c.a. 1,5 timme och cyklade sedan hem. TUNGT! -.- men så bra man mår efteråt! :)
.
Juste, glömde skriva om igår! Jag följde med gulliga Carro och red, efter att vi var på gudstjänst. Vi red ut och var ute runt 2,5 timmar! AS-skönt väder och allmänt mysigt! Jag lyckades till och med hoppa! :D (stolt? haha)
.
Ja, sen har det ej hänt så mycket mer... :P Får se vad jag hittar på i morgon?
2011-04-18 @ 22:38:09 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback