My ring is a golden treasure

Pics från i fredags!

My Chem-tröjan (lite sent men...) framsidan:
Baksidan:
Ja, här är typ alla saker jag köpte i fredags! :) Jag och Olivia tog tåget vid halv 5 till stinsen för att möta upp med Ida och Perni. Gick jättebra, jag fick tag på allt jag behövde! (och lite till, hehe...) Byxorna fick jag för endast 99:- på bikbok tack vare reeea! Plus en finfin tröja från Gina. Detta var typ första gången ever som en ring passade mig! :D Sensation! Och att den var assnygg var ju ett ganska stort plus, så jag slog till! ;P Typ första ringen jag köper på flera år... Men så är det när man har för små fingrar... -.- Jag köpte mascara, det var verkligen på tiden :) Vi köpte oxå ett varsitt jordgubbspaket på citygross och mumsade i oss på hemvägen! :D ÄLSKA! Sen åt vi på Tiger! Så himmelskt god mat är det inte ofta man får äta...
Några bilder på tröjan från konserten med världens bästa band lägger jag in oxå! ;)
Jag har dåliga nyheter också... Siri bor inte längre hos oss. :'( Så ståkigt! Men det fungerade ej... På grund av Siris överdrivna vaktinstinkter fick Yoshi knappt göra något utan att bli utmorrad av sin syster... Yoshi blev typ deprimerad, och det blev bara värre med tiden. Det var såå synd, för hon var huur gosig och snäll som helst mot människor, men nästan agressiv mot andra hundar. Hon flyttade tillbaka till sina tidigare ägar igår. :/
För övrigt: Idag var jag på gudstjänst i den lokala kyrkan (inte på grund av ren kristen tro, utan tack vare konfirmationskraven) pappa var så snäll och följde med också ;) Ikväll blir det träning med Oliven! Annars ska jag bara plugga ihjäl mig på mekanisk energi. Ja ni hör ju själva hur kul det låter -.- Ännu ett mördarprov i fysik...
Ja, vi får hoppas att jag kan allt och att jag överlever denna vecka med 3 prov...
Ciao!
2011-04-03 @ 14:55:59 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback