Washing Shoes

SOM NYA! :D Mina älskade converse är übersnygga nu efter tvätten igår :) *nöjd* Som ni ser blev det en ganska rejäl skillnad... Innan tvätten igår var jag först med Mia. Vi var hemma hos mig ett tag, sedan åkte vi till Kista en sväng för att prova converse och käka glass, yum! :D Efter Kista åkte jag och Olivia för att träna :) *känner mig duktig*
Idag åkte jag till stan med Janni och Joel, vi gick mest runt lite på måfå och kollade lite i butiker... Jag provade lite roliga rockarkläder, haha :D
Sista bilden är ett impuls-snapshot från tåget x)
Imorgon får vi gäster! :D Morföräldrarna + morbror kommer på påskmiddag :)
Bye for now
2011-04-21 @ 19:36:45 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback