Expressions

Häy! Var och handlade tyg till de blivande balklänningarna idag! :D Gick faktiskt mycket bättre än jag trodde... Jag "råkade" köpa choklad på hemvägen x) Efteråt drog jag hem till Mary, och vi började lite smått på antagningsproverna... Jag droodlade* mest, men den nedre är en tanke till en av uppgifterna... Det jag lyckades med idag,(eller i alla fall enligt mig själv) var uttrycken. Jag blev nöjd med vad personerna på bilderna säger med sin blick, även fast själva bilden i sig inte blev super...
nu är det PLUUUUUGGISH på det dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, dumma, NO-provet :(:(:(:(:( Den som känner att den kommer överleva, hör gärna av dig.
POK
2011-02-15 @ 22:17:18 Blyerts Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback