J'ai mal à la gorge -.-

Nu ä jag sjuk... -.- Så jädra arg. Varför NU?? Har missat franskaprov och de två dagarna innan lovet... Nu kommer jag ju inte se kompisarna på över en vecka! :( Har någon slags bakterie/virus i halsen, halsfluss maybe... mår bättre idag än igår iaf, då mådde jag riktigt skit :/ Vet ej om det var skidåkningens fel, men päronen tror att jag har blivit smittad. Hursomhelst lägger jag upp några av bilderna från den underbara dagen på Kungsberget! :D hääärliga minnen ^^
Var i centrum idag, fast jag inte mådde prima. Men jag var tvungen att fixa skidutrustning innan vi drar så... Har nu ett par nya täckisar och ny skidjacka! :D
Har nyligen lagt till några nya låtar från Need for speed, på spotify. KNAARKA! :D En annan sak som jag har knarkat de senaste dagar är mina älskade halstabletter :P
Lyssnar just nu på: "I once was lost but now I am profound" - From first to last + "Granite" - Pendulum + "Girls in black" - Airbourne. Jää!
2011-02-25 @ 22:06:13 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback