Just another sketch

Hi, everybody! Uppdaterar ofta, jag vet... Men jag skyller det på nian. Bara galet. Hursomhelst, förra veckan var det inte mycket som gick bra för mig, och jag var till och med sur på bilden (där jag annars brukar vara hyper) hursomhelst gjorde jag inget av det jag skulle göra, utan ritade bara fanatiskt på denna. Den här veckan förbättrade jag den ganska mycket, och blev ganska nöjd med den faktiskt...
En sak som jag stör mig på är att bilden påminner så himla mycket om någon, men jag vet ej vem! :/ Någon som vet?
BTW: Jag glömde säga; DANIELLA är den duktiga flicka som fixat min nya bloggdesign, inklusive den nya menyn! TACK! <3 The drawing is in progress ;)
2011-02-03 @ 19:13:29 Blyerts Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback