Just got started

Häi!
Precis tillbaka från ett underbart och helt galet dygn med Alex! :D Har inte skrattat så mycket på länge... Vi har mest chillat och flummat, och så lyckades vi trycka i oss en hel kladdkaka själva (som om jag aldrig gjort det förut...) och mådde inte lika toppen efteråt... xD haha :P
Hursomhelst, fick ryck i fredags, och började rita av... ja, ser ni vem det ska föreställa? Är inte på långa väääägar klar, so don't complain! :P
Så, Danni, jag fixar din beställning after all :)
2011-02-13 @ 21:36:10 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: danielaconstantia

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. TACKTACKTACKTACK! <3<3<3<3<3

HUR FIN SOM HELST!

2011-03-02 @ 20:54:48
URL: http://capturetheworld.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback