Camp this weekend (!!!)

iHola! Läääger imorn då! :D Konfaläger med Charoline, kommer hem först på söndag, så iiinget bloggande till dess! Förmodligen inget messande heller (det sägs vara dålig mottagning där...) Ska bli skoj i alla fall :)
Ni ser bilden med biljetterna värda GUUULD! :D
För Övrigt: Gjorde jag NO-provet idag, ett av de största hittills. Kan inte påstå att det gick bra, menmen... Ibland känner jag mig bara så himla skoltrött... Ett chill läger strax, sedan bara en vecka till ett myyycket välförtjänt loooov!
Så... det blir ganska fullt nästa vecka, så jag kan vara aaaningen inaktiv. Söndag är jag tillbaka, men råpluggar till franskaprov på tisdag, eftersom jag har kör på måndag. Tisdag åker jag, Mary, Janni och Joel skidor i väsjöbacken! :) Dagen efter bär det av till Kungsberget med 9orna! :D Torsdag stänger Gy-intagningen, så någonstans innan ska jag få tid att bestämma mig och söka. Tro det eller ej, men sen har jag inte så mycket inplanerat ända tills söndag då vi drar till FJÄLLEN :)
Hm... jag tror det år allt.... Har inte haft tid att rita så mycket, men det hoppas jag att det blir ändringar på nästa helg eller så... :P
2011-02-17 @ 19:29:19 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback