Je ne peux pas choisir

Sho! Ja... Jag laddade bara upp någon random bild från i somras, har jag laddat upp den förut?
Hursomhelst, det finns 2 st bekymmer just nu; Nationella Proven och Gymnasievalet.
Nationella proven kan man inte ens plugga på, de kommer vara AS-SVÅRA, och i flera ämnen kommer mitt resultat avgöra mitt slutbetyg.
Gymnasievalet är jag nog ändå mest rädd för. Jag menar, man ska välja stället där man kommer plugga de närmsta tre åren, och då FÅR det inte bli fel... Dessutom är det joooobbiga intagningsprover med 4 uppgifter... Just nu velar jag mellan Cyber och Södra latin som förstahandsval... Cyber var bra, fina salar, kändes hemma, men kanske liite trångt? Södra var kungligt vad gäller salar och inredning, och de har ju en av stockholms bästa utbildningar, men det kändes lite "out of my league"... det gick massa (förlåt, men) snobbar där, och alla verkade så HIMLA duktiga på vad de gjorde...
I don't know.
I övrigt har jag börjat träna! På friskis. Inte för att jag är någe duktig, men jag gillar mest löpbanden (som de dumt nog bara har 2 av... -.-) men iaf, jag sprang 6 km nonstop på löpbandet idag, och det tog typ 45 min... så jag ä väl ganska stolt över de iaf ;) På söndag ska jag och Oliven dit igen, och jag får mina nya träningstights som jag köpt! :)
Hm... vad kan jag mer skriva...?
Juste! Jag (kanske, bara kanske, men hoppas) ska få en systemkamera!!! :D:D:D:D I konfirmeringspresent. Det är inget bestämt ännu, men päronen har börjat kolla priser m.m! :D HOPPAS!
Ja, jag beundrar er om ni orkade läsa hela den här texten...
Bye!
2011-02-04 @ 19:42:30 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback