Blue, Black, White, Yellow

Sho! Första nationella provet klart då! Kan inte säga att det gick bra eller dåligt... Det är så otroligt luddigt, osäkert och dubbelmenande (missförstå mig rätt) så AHHHH! Man kan alllllllldrig vara säker på något när det gäller vårt kryptiska hemspråk! DX
SV Nationella skrivuppgift imorn (som ni alla 9or redan vet), och jag hoppas att det går bra... SO-prov på fredag också, plus franska-dialog... underbart, jag vet! :D
Sover hos Janni, förresten, på fredag! :) Lite ljus i mörkret... Nejmen det ska bli asskoj iaf ;) får se vilka galenskaper vi lyckas med denna gången :P
Upptäckte nyss att jag kommer vara upptagen VARJE helg, typ en månad framöver! :O
Denna helg: Sova hos janni + gudstjänst (tack vare konfan, inte mig) och friskis med oliven på söndag.
Nästa helg: Konfaläger! :D
Helgen efter: Åker till fjäääällen! :D
Helgen efter det: Hem från fjäääällen... :/
hm. ja det var nog allt för nu...
Au revoir!
2011-02-09 @ 22:08:22 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback