It's a beautiful day

Hello! Idag är det såååå vackert väder! :D Jag och Snekkenäsan var på gudstjänst vid 11, och gick runt lite i centrum efteråt. Jag köpte en skjorta, och lite läkerol, hehe :P Carro köpte choklad :) På vägen dit och hem tog jag dessa bilder :) några blev jag faktiskt nöjd med...
Så, för övrigt har jag paniiiiiiiiik över gymnasievalet! Även om jag bara ahr typ 5 st skolor o välja mellan, kommer jag snart flippa ur! Jag ska öppet hus typ varenda dag nästa vecka, och jag överdriver inte! :O *SUCK* de kommer bli asjobbigt...
Hursomhelst, senare idag ska jag och Oliven på friskis, bara gymma lite :P
Jag kommer ej hinna blogga så mkt denna vecka, för jag har sååå mkt som ska göras, men jag tror jag tar igen det nästa helg (om jag överlever...)
Bye!
2011-01-23 @ 13:57:12 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: dani

alltså jag älskar din bloggdesign. guess who made it? I DID!

2011-01-28 @ 18:25:31
URL: http://capturetheworld.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback