Le Matin avec mon smoothie

Okay... Idag ska jag med Carro och Sofia till stallet! :D Japp, ska dra om typ nån timme så nu sitter jag här med en blåbärssmoothie i handen (tack vare min kära faster <3) och är ensamen uppe! :) Riktigt lugnt och skönt... Igår var jag med Mia till kista :) Jag köpte inte så mycket, eftersom jag är halvpank (och med andra ord halvdöd), men vi kollade lite i affärer och provade en massa! Fast jag köpte dock två par örhängen till mig själv, båda vita pärlor. Det var rea på Ur & Penn, så jag fick dem för 15 kr/par! :D Dessutom köpte jag en försenad födelsedagspresent till Janni, som jag ej kommer säga vad det är här... xP
Nyår var asbra! Åt goood middag här hemma, och sen åkte jag till Sofia! :) Vi firade tolvslaget och de sköt raketer (Medan jag höll för öronen, haha) det var überkul! :D (tack Sofia!) Sen sov jag över där, och vi råkade vara uppe till typ halv 6 på morgonen xD Dett gjorde att vi vaknade gaaanska sent dagen därpå XP
Ja... det var nog allt hittills... Och jag tog typ inga bilder, så jag laddar nog bara in någon random gammal bild...
Ciao! :P
*från fjätervålen, dagen innan julafton, 2009*
2011-01-03 @ 11:58:18 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: Pernilla

åh, vad kul ni verkade ha på nyår! :'D Kraamis!!<33

2011-01-03 @ 23:21:58
URL: http://aalgelin.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback