Le premier semain dans l'école

C50A32
Shoo Bre! Första veckan har varit ganska chill faktiskt... Jobbat hårt på vissa lektioner, men bi hade typ bara en läxa denna vecka, så mer fritid till mig! :D Annars är det nog inget speciellt som har hänt... I lördags var jag i centrum med Oliven :) Vi fikade och provade kläder. Vi delade på en kladdkaka, och så snäll som Olivia är så fick jag tillbaka mina 15 kronor i enkronor (därifrån min inspiration på de första bilderna) och idag var jag i centrum med Märi i en halvtimma, eftersom jag missade bussen -.- Vi gick till ICA och vi (eller snarare hon) köpte lite grejs, och jag blev bjuden på en croissant! :D Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här och bloggar... Ja, jag tror jag fick med allt :)
Au revoir, mes copines! On se revoit pendent le weekend :P
2011-01-13 @ 16:14:19 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback