Oh, how I wish it was summer

Hej alla! Idag var jag i stan med Mary och Janni. Jag köpte faktiskt inget! :D (stolt eller ved?) :P Fick vänta på bussen som aldrig kom i 15 min vid station -.- Så jag bestämde mig för att gå, och vad ser jag när jag har kommit halvvägs? Jo, en 35:a som viner förbi (alltså samma buss som jag väntat föräves på), 20 minuter sen. Åh vad jag ääälskar att gå i typ -13 helt i onödan! :D SL vet verkligen how to make my day! :) Jag säger bara ett ord: HÄMD!
Hursomhelst, har de många minusgraderna fått mig att längta tillbaka till soool och sommar! Så här kommer lite sommarbilder, apropå inget... (och ja, jag avundas mina släktingar i Portugal, som har det nästan såhär året runt)
2011-01-15 @ 17:15:34 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback