Nacka Forum

Jag och Mia hängde först lite hemma hos henne, men sen bestämde vi oss för att åka och shoppa lite :D Jag tyckte det skulle vara askul att utforska något nytt centrum som vi aldrig varit i förr, så jag övertygade min käöra vän att åka till Nacka Forum som jag har sett på reklam med mer... bara för att! :D Vi åt thai-mat och var sen inne på H&M + lite andra affärer tills de stängde ;) så ja, vi åkte till andra sidan stan för att shoppa :P
Dagens inköp: T-shirt+chinos+väska :) Allt som allt gick det på 324:-
*
IMORGON ÄR DET MIDSOMMAR! Hela familjen drar till morföräldrarnas landställe och sover där. So I guess I'll see you on saturday
2011-06-23 @ 23:08:03 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback