Tous les images depuis Portugal!

.
.
Har hänt MASSA sedan jag kom hem till sverige igen. och jag är seg med att uppdatera som vanligt, haha xD Här är en liten snabbgenomgång på vad som hänt, i bilder!
Vickans fest, jag hann vara hemma EN timme i Sverige innan jag drog vidare, hehe x) Myysigt och Rooligt! :D
Stadsvandring med skolan på tisdagen! Varmt och trött i bena, men skoj ändå! :)
Gick ut med hunden någon dag den veckan, och tog lite pics ;)
Sen var man ju hemma hos ida och chillade i poooolen! :D
Dagen efter, bad igen! Fast i Mälaren dock xP
Detta var en underbar och väldigt oväntad överraskning från mina sööööööta kompisar! Det var SÅ snött av er! (ni som är involverade vet vad snöt betyder ;))
Ja, detta är alltså de vtå tavlorna som jag jobbad häcken av mig för att få klara innan jag slutade! Nu sitter de uppe ;)
Kul citat från spotify's hemsida... xD
2011-06-17 @ 15:10:02 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: Sandra

Galet fina tavlor du har gjort! :D



Svar: Oh thanks darling ;) haha :P

2011-06-17 @ 21:30:03
URL: http://[email protected]

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback