And this will decide what my next three years will be like

Lite smakprov på mina arbetsprover till gymnasieantagningen:
Ja... här är lite av intagningsproverna jag lämnade i måndags :) Haha, gjorde det sista på tåget på väg dit XD typiskt mig, genialiska planeringars drottning här alltså! :P Annars har det inte varit så mycket denna vecka hittills, bara pluggish. I helgen gjorde jag inga inlägg, för att jag och Mary jobbade tills vi stupade med arbetsproverna. Så, intet nytt på lamonde-fronten annars ;P Det kan hända att jag lägger upp mina färdiga arbetsprover när jag fått tillbaka dem, nästa vecka... Vad tycker ni? Ska jag skita i det eller vill någon se?
2011-03-23 @ 19:32:41 Blyerts Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback