I'll never stop running

One of the best days of my life! Wish it could last forever
MY CHEMICAL ROMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANCE!
SOOOOOO FREEEAKING AAAAAWESOME!!!! gaah! GUUD va bra det var! De körde typ alla de bästa låtarna, och jag skrålade med i varenda en! XD Det jag dock inte visste var att det skrålandet skulle höras perfekt i mina filmer... -.- Hursomhelst tog jag massa awesome kort! :) De hade ett förband, Lost Alive, som var bra faktiskt! :D Som de flesta kanske vet, blev konserten flyttad från hovet till annexet. Först blev jag assur. Varför ska de flytta världens bästa band??? Men det blev faktiskt bättre, tror jag. Det fanns inga sittplatser, men vi som hade beställt det fick komma upp på balkongen. Jag och Janni hittede platser längst fram i mitten, och såg ALLT! :D Så himla skönt! :D Jag köpte en T-shirt oxå, en riktigt snygg en! :P (bild kommer senare) De avslutade med att säga "Never stop running" och sen körde de "Bulletproof heart" sååååååååå bra! ÄLSKAR alla deras låtar! :D Har äääntligen sett mitt absoluta favvoband live! De slutade alltför tidigt enligt mig... :/
LOVE!
Idag ska jag till Mary och förhoppningsvis göra klart intagningsproverna... Det är det jag kommer göra typ hela helgen; måååla och riiita :P
BYYE! :P
2011-03-19 @ 12:05:18 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback