Last camp of the confirmation

Ahhh... Deprimerad är jag, för att lägret redan är över -.- :/ Men kul var det i alla fall! :) Vi har: paddlat kanot, spelat MAFIA, spelat brännboll, haft andakter, haft fuldisko (där man till skillnad från annars ska göra sig så ful som möjligt, ni ser en del av min üüüünderbara outfit på bild 4), haft majbrasa+grillat korv, tränat inför konfirmationsgudstjänsten... och smygit in till de andras rum på natten, hihi
Och här kommer den stora nyheten! Som sagt paddlade vi kanot, med 2 pers i varje. Jag och carro paddlade ikapp två kompisar och skuklle skvätta på dem. Gissa vad som händer! Hela kanoten välter och vi trillar i sjön. KALLT SOM S*TAN!!! Och eftersom båten inte längre flöt fick vi simma in till bryggan knuffandes på den. Tror aldrig jag har varit så kall förut... Men en upplevelse var det ändå! :D Lyckades rispa upp armen på kanoten och 2 st tår på stenar i vattnet... så lite blod blev spillt men jag överlevde! :D Tro det eller ej...
Hursomhelst, deppad att det är över, men glad att det hände!
Tack alla ni som var med! :D
2011-05-02 @ 20:21:32 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback