Leaving Sweden in 17 hours

*lägger in en gammal bild från portugal senast*
är SÅÅÅ ledsen för det långa uppehållet (woopsi) men det HAR vart mycket skola, liksom för alla andra som går ut nian i år? Har varit helt insane eftersom att jag måste få klart allt till imorgon innan jag åker, eftersom att betygen sätts när jag är i pörtugal... Nu har jag precis skrivit klart min musikuppsatts, bar musik, om musik man gillar. (Think you know who I'm writing about ;D) När jag kommer tebax gäller det att fort som fasen bli klar med balklänning+målning. Och nu ska jag tydligen uppträda x2 på balen :S :P haha, får väl hoppas att jag inte spelar fel... xD Jag är nästan klar med packningen, men det sista får ju vänta till imorgon, man måste ju borsta tänderna ;)
och TACK OCH LOV för att askmolnet drar sig tillbaka! Jag trodde ett tag att jag inte skulle komma iväg över huvud taget... xP Tar med mig min nya systemkamera (:D:D:D!) till pörtugal så bildbomb förväntas inom den närmsta veckan ;) ska oxå försöka hitta ett par balskor (btw kan man ha kilklack på balen? Eller ska det vara the real thing?) och eventuellt en present till kära michelle som har fyllt år? :P
Så, jag tror det var allt...
Flyget går 15.30 imorn, mellanlandar i hamburg (ska kanske ta mig en bigmac när man ändå är där? haha xP) och jag sätter foten i Portugal vid niotiden.
Hem kommer jag den 4:e, alltså lördag om 1 vecka drygt ;)
Adeus mis amigos! Vamos a la praia, mañana! :D
2011-05-25 @ 22:57:00 Allmänt Permalink


COMMENTS
Postat av: Faster K

VARMT välkommen Malin!!!

Kraaam

2011-05-26 @ 09:33:12
Postat av: Sandra

Svar: Nej vad roligt, var du också i Kungsan?! :D



Hoppas resan till Portugal blir bra!

<3

2011-05-26 @ 19:22:26
URL: http://sfblond.blogg.se/

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback