Maj 28, 2011

Some pics:
SHO! Hann inget inlägg igår, men detta har hänt:
På vägen hit fick jag först åka ett litet fjuttplan (med bara 2st säten på varje sida :O) till hamburg. Det var försenat, så efter att ha virrat runt ett tag kom jag till gaten och boardade in direkt. Jag landade i Lissabon vid 9 tiden (kl 22 svensk tid, vi ligger efter :D) Sedan hem, äta o soova
.
Nästa dag drog jag och faster på promenad direkt efter frukost, vi hade tänkt att gå i typ 2 h, men blev det dubbla istället, haha xD lyckades bränna mig på alxlarna oxå... vi gick aslångt, kommer inte ens ihåg hur långt... Men bild 6-7 är från den promenaden, sååå fint! :D
På kvällen sedan drog vi på konsert med bandet som jossan känner, kom nog hem vid 3 tror jag xD
.
.
.
Jahopp! Idag ska jag, faster och kusin iväg på en liten shoppingtur, eftersom att vädret suger... -.-
Heido :D
2011-05-28 @ 11:07:00 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback