It's creepy to get a hard test, but it's even creepier to get an easy one.

.
.
.
.
.
Quick Update For The Ones Who Are Interested: I söndags hängde jag med Miche när hon gjorde audition till The X Factor OCH KOM MED!!! YAY!!
Igår kom tjejerna över och kollade första avsnittet på sista säsongen av Desperate Housewives och vi hade allmänt mysigt! <3
Idag pluggar jag franska till provet imorn (sitter begraven i böcker här)
Och på Lördag drar jag till Romme igen! :D Så jäkla taggad asså!
På söndag ska jag dra upp mig själv ur sängen och gå på Mias konståkningsuppvisning vid 8
På måndag är det konsert med kören (endast för barn i 6års åldern, så ja, bara barnsånger -.-) men jag slipper i alla fall skolan! ;D
.
YES nu ska jag fortsätta plugga! wihooo! (*~.~*) hehe en mustasch-gubbe för att uttrycka mina känslor...
^Random bild från när vi var på nordiska muséet förra månaden^
2012-03-07 @ 22:28:21 Allmänt Permalink


COMMENTS

COMMENT HERE:

Name?:
Wanna be remembered?

Mail?:

Blog? (If you have one):

You wanted to say?:

Trackback